zaterdag 10 januari 2015

Lekker in mijn vel.




Mijn eerste werkweek in het nieuwe jaar zit er alweer op. Een gezellige week en ik voelde dat ik goed in mijn vel zat. Ik denk dat dat deels te maken heeft met de vakantie. Twee weekjes vrij, met verplichtingen helaas, maar wel gewoon lekker vrij. Vroeger kon ik daar ontzettend van genieten, doen waar ik zin in had, lekker naar de stad en alleen in een cafeetje zitten om mensen te bekijken. Nu gaat dat allemaal wat lastiger, door mijn zoon, maar deze vakantie heb ik er wel van kunnen genieten. Twee van de drie weekendjes is hij wezen logeren. De ene keer bij oma en de andere keer bij opa en oma. Papa en mama zijn namelijk met z'n tweeen op stap gegaan. Uitslapen, winkelen, snowboarden, uit eten. Alles hebben we kunnen doen. Het was heerlijk en ik was er echt even aan toe. Ik voelde me weer mezelf. Ik weet nu dat ik dat gevoel moet vasthouden. Natuurlijk staat mijn kind nu op de eerste plaats, maar dan wel gedeeld met mij. Soms moet ik wat meer aan hem denken en soms wat meer aan mezelf. En ok, mijn vriend staat daar met een heel klein verschil achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten