zaterdag 1 november 2014

Happy Halloween




Gister was het Halloween. Een Amerikaans feest dat in Nederland steeds meer aan het opkomen is. Zelf vind ik het ook erg leuk. Naar een goed feest in een kostuum waarin je er niet uit ziet. Gister was ik naar een feest van mijn werk. In plaats van tot vijf uur te werken, zijn we om drie uur al helemaal in de make-up gegaan terwijl het feest pas om half acht begon. Een collega die niet kon had wel haar schmink meegenomen en is vanaf een andere locatie terug gekomen om mensen nog griezeliger te maken. We zagen er niet uit, maar waren wel geweldig eng.
Ikzelf was een uit de dood herrezen zuster die iedereen vermoordde. Een jurkje iets te kort afgeknipt waardoor ik er maar een rood broekje onder droeg en wat een geluk had ik dat ik nog borstvoeding geef. Mijn borsten zijn daardoor veel groter en worden mooi gevormd naar voren gedrukt. Ik kreeg een super mooie opmerking:"Je ziet er sexy uit voor iemand die er niet uit ziet." Missie geslaagd zal ik maar zeggen.

Lees ook:
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten