woensdag 12 november 2014

Ben ik even Blooming!

Vandaag mijn fiets opgehaald. Net als een heleboel andere Nederlanders wil ik nog even profiteren van het fietsenplan. En aangezien ik alleen nog maar een oud barrel heb, waar het voor mijn mannetje niet veilig is om in een zitje voorop te zitten, is het hard nodig dat ik een goede fiets koop. Her en der wat navraag gedaan. Een standaard zodat je fiets recht blijft staan, een stuurslot en ook een zitje met een vijfpuntsgordel. Kortom, een echte mamafiets!
Twee weken geleden naar de fietsenwinkel gegaan en vandaag ermee naar huis gefietst. Mijn zoontje is nog te jong (6 maanden) om voorop te zitten, dus hij is weer gewoon met papa in de auto naar huis gegaan. Het zitje heb ik wel laten zitten voorop mijn fiets. Wat geeft dat een goed gevoel. Het laat aan iedereen zien dat ik een mama ben. Een mama van een klein kindje. Wat voelde ik me goed. En straks als hij er wel in mag dan vlieg ik zowat over de straten van trots!

Lees ook:
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten